تبلیغات

اسلایدر

کـانــــــــون والیبــــــــــــال / افــــــــــــــرا - تصاویر متحرک (لاغر کردن شکم)
 
درباره وبلاگ




مدیر وبلاگ : شـــادی افـــــرا
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
Online User
کـانــــــــون والیبــــــــــــال / افــــــــــــــرا
زیر نظر کارشناسی تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بندر انزلی
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
تصاویر متحرک (تقویت عضلات شکم)

laghar-kardane-shekam (23).giflaghar-kardane-shekam (39).gif
laghar-kardane-shekam (24).giflaghar-kardane-shekam (26).gif

کوچک کردن شکم انجام شدنی است و هیچ راه حل جادویی و سریع، قرص معجزه آسا و یا غذاهای آب کننده چربی‌ وجود ندارد. از طرف دیگر چون این ناحیه بدن از جمله اولین قسمتهای بدن است که همراه با کاهش وزن میزان چربی‌ موجود در آن کاهش یافته و اندازهٔ آن کوچک می شود. بدون در نظر گرفتن اینکه تجمع چربی‌ در بدن شما به شکل گلابی (بیشتر در خانمها) و یا سیب (بیشتر در آقایان) باشد، چربی‌ شکمی بیش از بقیه نواحی بدن آب می شود.
دلیل این امر فعال تر بودن چربی‌ این ناحیه از بدن از نظر سوخت و ساز و راحت تر بودن حذف چربی های این ناحیه در مقایسه با چربی های زیر پوستی است. کاهش بیشتر وزن باعث تسریع کاهش چربی‌ دور شکمی میشود. در افرادی که اضافه وزن دارند، این تغییر اندازه شکم به نسبت کسانی‌ که چربی‌ کمتری در ناحیه شکم دارند، بارزتر است.





علاوه بر کاهش وزن، بعضی‌ عوامل رژیمی‌ نیز می توانند در کوچک کردن شکم مؤثر باشد. در یک بررسی اخیرا نشان داده شده است که با استفاده از رژیمی‌ که کالری مشخصی‌ دارد و غنی از غلات کامل است، می‌توان چربی‌ اضافی در شکم افراد چاق را کم کرد و کاهش وزن این افراد در ناحیه شکم بیشتر از گروهی است که همان مقدار کالری ولی‌ به شکل غلات فرآیند شده دریافت کردند. غلات فرآیند شده باعث افزایش میزان قند خون و در پی‌ آن پاسخ انسولینی می شود که در نتیجه چربی‌ بیشتری ذخیره میشود. در رژیم هایی که غلات سبوس دار استفاده می شود، گلوکز با کفایت بهتری در دسترس بدن قرار گرفته، میزان آن کاهش یافته و در نهایت ذخیره چربی‌ پایین می آید. راهنماهای تغذیه ای افراد را تشویق می‌کند که حداقل نیمی از غلات خود را از غلات کامل تامین کنند که نه تنها باعث سیری طولانی تر می شود بلکه میزان دریافت غذا را نیز کاهش می دهد.
ممکن است شنیده باشید که بعضی‌ ورزش‌ها به صاف شدن شکم کمک می‌کند. اگر سعی‌ کنید که وزن خود را به کمک رژیم متعادل کاهش دهید و آنرا با فعالیت بدنی منظم روزانه (۶۰ دقیقه تند و تیز راه رفتن) همراه سازید، می توانید اندازهٔ شکمتان را کوچک کنید.


خطرات چربی های شکم:
 علاوه بر ظاهر نامطلوب، تجمع چربی‌ در ناحیه شکم، از تجمع چربی‌ در ناحیه باسن و ران بسیار خطرناک تر است. چربی‌ این ناحیه، با التهاب مترادف است و با مشکلات سلامتی‌ چون بیماریهای قلبی عروقی، دیابت، سندرم متابولیک و بسیاری دیگر از بیماریهای مزمن در ارتباط است. برای اینکه ببینید آیا شما در معرض خطر هستید، یک راه آن اندازه‌گیری دور شکم تان است. متر اندازه گیری را دقیقا بالای استخوان لگن، موازی با زمین بگیرید. آنرا بکشید تا بدون فشار آوردن به شکمتان دور شکم را کاملا بگیرد. شکمتان را تو بکشید و پس از بازدم دور شکم را اندازه بگیرید. اگر اندازهٔ دور شکم بیش از ۱۰۱ سانت(۴۰ اینچ) در آقایان و ۸۸ سانت (۳۵ اینچ) در خانمها بود، باید به فکر کاهش وزن بود.
در خانمها عوامل ارثی، تغییرات هورمونی، و یا افزایش وزن ناشی‌ از سن، اندازهٔ شکم را همراه با بالارفتن سن بزرگ می‌کند. با افزایش سن سوخت و سوز بدن کاهش می‌یابد، که این امر به ویژه پس از یائسگی تمرکز چربی‌ در بدن را از دستها، پاها و باسن به سمت شکم منتقل می کند. تجمع چربی‌ حتی در خانم هایی که وزن طبیعی دارند، علامت خطر است. علاوه بر بیماریهای ذکر شده، چربی‌ شکمی در خانم ها خطر سرطان سینه، روده بزرگ، مشکلات کیسه صفرا، و فشار خون بالا را افزایش می دهد. علاوه بر این مورد چربی های این ناحیه، ممکن است هورمون تولید کنند و سیستم هورمونی بدن را مختل کند.
احتمال اینکه آقایان بیشتر در ناحیه شکم وزن اضافه کنند، بیشتر از خانمهاست. در آقایان خطر سکته مغزی، بعضی‌ سرطان ها، مقاومت به انسولین، تری گلیسیرید بالا، کاهش HDL (کلسترول خوب) و بختک(خفگی هنگام خواب) با تجمع چربی‌ در این قسمت بدن مرتبط دانسته شده است. با بالا رفتن سن، افراد بافت ماهیچه ایشان را از دست می دهند، به ویژه اگر فعالیت بدنی نداشته باشند. این مساله، سوخت و سوز بدن را کاهش میدهد و اگر دریافت غذا محدود نشودو یا فعالیت بدنی افزایش نیابد، وزن بدن افزایش می‌یابد.

بالاخره باید با چربی‌ شکم چه کرد؟
رژیم غذایی با کالری کنترل شده ، سرشار از میوه، سبزی، و همراه با غلات کامل، لبنیات کم چرب‌ ، حبوبات، مغزها، گوشتهای کم چرب، ماهی‌، تخم مرغ، و مرغ راه حل نهایی‌ پیشنهادی است. هدف این است که مواد مغذی مورد نیاز را برآورد در حالیکه چربی های شکمی را نیز کاهش داد. رژیم با کالری کنترل شده و کاهش یافته (کاهش اندازه‌ی وعده ها) همراه با فعالیت بدنی منظم (۶۰ دقیقه راهپیمایی تند و تیز) به شما در دستیابی به این هدف یاری می‌رساند. علاوه بر این تمرین‌هایی‌ وجود دارد که میتواند در تقویت ماهیچه ها مؤثر باشد که در تصویر این پست میتوانید آنها را ببینید.


laghar-kardane-shekam (12).giflaghar-kardane-shekam (13).gif


laghar-kardane-shekam (14).giflaghar-kardane-shekam (15).gif  laghar-kardane-shekam (7).giflaghar-kardane-shekam (22).gif

laghar-kardane-shekam (60).gif laghar-kardane-shekam (25).giflaghar-kardane-shekam (19).giflaghar-kardane-shekam (29).giflaghar-kardane-shekam (11).giflaghar-kardane-shekam (30).giflaghar-kardane-shekam (32).giflaghar-kardane-shekam (33).giflaghar-kardane-shekam (36).giflaghar-kardane-shekam (59).gif

laghar-kardane-shekam (45).giflaghar-kardane-shekam (51).gif

laghar-kardane-shekam (37).giflaghar-kardane-shekam (38).gif

laghar-kardane-shekam (35).gif

laghar-kardane-shekam (56).giflaghar-kardane-shekam (7).gif


laghar-kardane-shekam (42).giflaghar-kardane-shekam (43).gif


laghar-kardane-shekam (3).gif

laghar-kardane-shekam (4).giflaghar-kardane-shekam (47).gif

laghar-kardane-shekam (5).giflaghar-kardane-shekam (53).gif

laghar-kardane-shekam (61).giflaghar-kardane-shekam (58).gif

laghar-kardane-shekam (60).giflaghar-kardane-shekam (65).gif

laghar-kardane-shekam (7).giflaghar-kardane-shekam (8).gif

laghar-kardane-shekam (54).gif

laghar-kardane-shekam (27).gif 





نوع مطلب : تصاویر متحرک، 
برچسب ها : تصاویر متحرک، لاغر کردن شکم، ورزش، اموزش،
لینک های مرتبط :


شنبه 18 شهریور 1396 19:02
در حال حاضر به نظر می رسد که دروپال پلت فرم وبلاگ برتر است
در حال حاضر وجود دارد (از آنچه خواندید) آیا این چیزی است که شما در وبلاگ خود استفاده می کنید؟
جمعه 17 شهریور 1396 21:11
من دوست داشتم همانطور که شما در اینجا دریافت خواهید کرد.

طرح ذوق، مواد تالیفی خود را شیک.

با این وجود، شما فرماندهی را گرفتید
بیش از آن که بخواهید زیر را ارائه دهید.

ناخودآگاه، بدون شک، به همان اندازه دقیقا همانند گذشته است
همان تقریبا اغلب در داخل مورد شما سپر
این پیاده روی
جمعه 17 شهریور 1396 13:38
برای ارسال پست های جالب از شما متشکریم. من قطعا لذت بردم
خواندن آن، شما می توانید یک نویسنده عالی باشید. من مطمئن خواهم بود که وبلاگ خود را به نشانه گذاری کنید و قطعا دوباره به پایین می آید
جاده. من می خواهم یکی را تشویق کنم تا به نوشتن عالی خود ادامه دهم، صبح بخیر!
جمعه 17 شهریور 1396 07:15
به عنوان مورد علاقه ذخیره شده، من واقعا سایت شما را دوست دارم!
جمعه 17 شهریور 1396 01:11
من هر روز چند صفحه وب و وبلاگ ها را برای خواندن مطالب بازدید می کنم، اما این وب سایت فراهم می کند
نوشتن بر اساس ویژگی
پنجشنبه 12 مرداد 1396 19:41
Pretty component of content. I just stumbled upon your site and in accession capital to assert that I get
actually enjoyed account your weblog posts. Any way I will be
subscribing to your augment and even I fulfillment you get right
of entry to constantly rapidly.
یکشنبه 4 تیر 1396 18:12
ریشه از خود نوشتن در حالی که ظاهر شدن مناسب در آغاز آیا نه نشستن کاملا با من پس از
برخی از زمان. جایی درون پاراگراف شما موفق به من مؤمن
متاسفانه فقط برای کوتاه در حالی
که. من این کردم مشکل خود را با جهش در منطق و یک ممکن است را خوب به پر کسانی که شکاف.
در این رویداد شما در واقع که می توانید انجام من خواهد قطعا بود مجذوب.
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 19:36
I'd like to find out more? I'd want to find out more details.
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 12:54
Wow, fantastic blog layout! How long have you been blogging for?
you make blogging look easy. The overall look of your website is wonderful,
as well as the content!
شنبه 23 شهریور 1392 21:50
ممنون شما خیلی لطف دارید
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


 
 
برچسب ها
پیوندها
آخرین مطالب
 
   

ابزار هدایت به بالای صفحه